Det bedste af begge verdener med Moodle og Teams i en løsning med mConnect
Mange danske skoler har allerede taget Teams til sig, men de har meget af deres undervisningsmateriale liggende i Moodle. Nu er der endelig en mulighed for at bringe de systemer sammen.
mConnect:
- Laver en ensartet og sømløs oplevelse for slutbrugeren med at arbejde i Moodle og alle Teams funktioner i en og samme applikation.
- Giver Moodle administratorer mulighed for automatisk at sætte et Team op for hvert Moodle hold. Dermed bliver al Teams funktionalitet til rådighed for hvert hold i Moodle med det samme.
- Er den officielle app fra Microsoft for at forbinde Moodle i Teams. Appen er udviklet af Skooler, som længe har været en tæt guld partner med Microsoft indenfor undervisningssektoren.
Til højre kan du se en kort video om mConnect og nederst på siden er der en 20 minutters video der går mere i detaljer.
Moodle Dashboard i Teams (iFrame)
mConnect leverer det komplette Moodle dashboard i Teams.
Der er to måder at få vist Moodle i Teams på. Den ene er en iFrame integration der viser alt indhold i Moodle inklusive plug-ins.
Moodle Dashboard i Teams (Native)
Den anden måde er en måde hvor mConnect viser Moodle indhold så det ligner mere Teams. Dette er velegnet hvis du har en simpel Moodle platform.
Et Team pr. hold og mere
Alle Moodle emner og opgaver direkte i Teams
Når du får adgang til et bestemt team, der svarer til et Moodle-kursus, vises alle relevante oplysninger fra Moodle. Brugeren kan nu bruge alle standard Teams funktioner sammen med Moodle.
Feeds fra Moodle direkte i Teams
Moodle kursus feed og system feed er der direkte adgang til i Teams.
Moodle kursus kalender
Moodle kalenderen kan vises i native view.
Tilpas teamet med dine ønskede faner
Det er nemt at tilpasse dit team med præcis de faner du ønsker.
Man klikker på + tegnet ved fanerne og så finder man mConnect i Teams Appstore for at konfigurere fanen som du vil have det.
Stærke administrationsfunktioner
Moodle/Teams-administratorer (eller brugere, hvis det er tilladt) kan nemt oprette teams, der svarer til kurser i Moodle.
Priser:
Installation koster kr. 20.000 pr. skole
Premium version med udvidede funktioner som løbende synkronisering, support og vedligehold koster 8 kr. pr. studerende pr. år.
Mere information:
Kontakt os for mere information, referencer eller hvordan du kommer hurtigt i gang.
Antal skoler der har hentet løsningen: 9.000+
Antal aktive brugere: 2.000.000+